ضمانت نامه ایزوگام

در برخی از مواقع ایزوگام‌های کار شده در پشت‌بام دچار خرابی می‌شود و اگر خیلی زود این ایزوگام‌ها تعمیر نشوند می‌تواند باعث آسیب زیادی به خانه شما شود.

فهرست

ضمانت نامه ایزوگام

اگر تاکنون قصد کرده باشید که سقف خانه یا کف استخر خود را ایزوگام کنید مطمئنا با مارک‌های مختلفی از ایزوگام‌ها آشنا شده اید که هر یک ضمانت نامه‌های مختلفی اعم از کوتاه مدت و طولانی مدت ارائه می‌کنند اما با وجود ضمانت‌های طولانی ای که هنگام خریداری به شما وعده داده می‌شود معمولا هنگام استفاده از این گارانتی‌ها مشکلات زیادی در راه مصرف کننده قرار دارد. در واقع این ضمانت نامه‌ها با شیطنت هایی که در برخی از بند‌های خود انجام می‌دهند باعث می‌شوند تا در آینده راه سوء استفاده برای آن‌ها باز باشد.

ضمانت نامه ایزوگام

ضمانت نامه شرکت‌های نصب ایزوگام

به طور مثال برخی از شرکت‌ها ضمانت نامه‌های ده ساله ای را ارائه می‌دهند که معمولا یک تا سه سال اول آن‌ها واقعی می‌باشد و سال‌های بعد برای استفاده از این گارانتی‌ها مشتری به دردسر زیادی خواهد افتاد. بنابراین بیش از اینکه محصول را خریداری کنید صرف نظر از زمان هایی که برای گارانتی وعده داده می‌شود بهتر است مفاد قرار داد ضمانت نامه را به طور کامل بخوانید تا بتوانید میان ضمانت نامه‌های مختلفی که وجود دارد بهترین گزینه را انتخاب کرده و در آینده دچار مشکلات زیادی نشوید و بتوانید به سادگی در صورت به وجود امدن مشکل از ضمانت نامه خود استفاده نمایید.

ضمانت نامه ایزوگام

نویسنده:admin

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت