قیمت ایزوگام دلیجان با نصب

ایزوگام دلیجان یکی از مرغوب ترین و بهترین برندهای عایق‌های ساختمانی می‌باشد که با رعایت تمامی موارد استاندارد به عنوان برندی قابل اعتماد در این عرصه شناخته شده است.  این برند محصولات متنوعی با توجه به نیاز بازار عرضه کرده است و قیمت ایزوگام دلیجان با نصب از متری ۱۵،۰۰۰ تومان می‌باشد. شما می‌توانید قیمت ایزوگام دلیجان را مشاهده نمایید و برای مشاوره و نصب ایزوگام با ما در ایزوگام پایتخت تماس حاصل فرمایید.

قیمت ایزوگام

فهرست

معرفی انواع ایزوگام‌های دلیجان

این عایق در 2 نوع تک لایه پلی‌استر و دو لایه تیشو تولید و در بازار عرضه شده است. عایق تک لایه پلی‌استر ضریف تر و دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا و محصول دولایه تیشو دارای پلی‌استر ضخیم‌تر و استحکام بالاتری می‌باشد. که هر کدام با توجه به موقعیت مناسب استفاده می‌شوند.

اجزای تشکیل دهنده‌ی ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان متشکل از دو لایه‌ی نمدی می‌باشد که لایه زیرین را الیاف شیشه و لایه بالایی از منسوجات پلی‌استر تشکیل شده است، لایه‌های ایزوگام به وسیله قیر مذاب اصلاح شده و قیر دمیده با مواد پلیمری اشباع  شده اند. و برای جلوگیری از چسبندگی در هر طرف با عایق پودری و یا فیلم پلاستیکی زمان بسته بندی پوشانده می‌شود.

موارد مصرف ایزوگام دلیجان

ایزوگام‌های دلیجان به عنوان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین برندهای ایزوگام انتخابی مناسب جهت عایق‌کاری پشت‌بام، سطوح صاف و یا شیب دار، کف و دیواره‌های استخر‌ها، عایق‌کاری پی ساختمان و سازه‌ها، کف جوی آب حوضچه‌های صنعتی و…. می‌باشد که با توجه به قیمت ایزوگام دلیجان و در نظر گرفتن کیفیت ما آن را به شما مصرف کنندگان محترم پیشنهاد می‌کنیم.

نگهداری از ایزوگام دلیجان

جهت نگهداری و افزایش عمر عایق ابتدا بایستی زیر سازی و نصب اصولی را رعایت نمود و سطح زیرین را با فویل آلومینیومی پوشاند. این عایق با کیفیت با بکارگیری یک لایه فویل در سطح آن باعث افزایش مقاوت آن شده و از تابش مستقیم آفتاب بر روی عایق جلوگیری می‌کند. این نوع ایزوگام بهترین انتخاب برای سطوح شیبدار است.

ویژگی‌های ایزوگام دلیجان

لایه‌های ایزوگام دلیجان بین یکدیگر از پیوند پذیری بسیار فوق العاده ای برخوردار می‌باشند که از نفوذ آب بین دولایه جلوگیی می‌کند. همچنین این عایق در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوت می‌باشد و در برابر پارگی و فشار هدرولیکی بسیار مستحکم است. و در کل با توجه به کیفیت و قیمت ایزوگام دلیجان بسیار مقرون به صرفه و ارزنده می‌باشد.

ایزوگام استاندارد

این برند با توجه به ویژگی‌های خود و دارا بودن نشان استاندارد یکی از بهترین برندهای ایزوگام موجود در بازار می‌باشد که کارشناسان این مجموعه آن را به شما مشتریان محترم توصیه و کیفیت آن را تضمین می‌کنند. این عایق تولید شده از مواد با کیفیت و درجه یک و دست اول است و برای ایزولاسیون منابع آب، عایق‌کاری پشت‌بام، استخر، حوض، دیواره‌های تونل‌ها، پل‌ها و… می‌توان از آن استفاده نمود.

دلیجان برند مورد تائید اکثر کارشناسان و همکاران نصاب ایزوگام می‌باشد، چرا که این عایق با کیفیت به راحتی و بدون دردسر نصب شده و پس از نصب به خوبی سطح را عایق می‌کند و از نفوذ نم، رطوبت و آب به داخل جلوگیری خواهد کرد. کارخانه ایزوگام دلیجان با به کارگیری افراد متخصص و مواد درجه یک و با کیفیت این عایق را تولید کرده و پس از آزمایش و بررسی رعایت استانداردها آن را در بازار به فروش می‌رساند.

نکات خرید و نصب ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان یکی از مرغوب ترین ایزوگام‌های موجود در بازار با کیفیت بسیار بالای خود باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت و نم به سازه‌های ساختمان شده و از صدمه و تخریب ساختمان جلوگیری خواهد کرد. در هنگام خرید ایزوگام دلیجان به نشان استاندارد آن دقت کنید.

خرید ایزوگام دلیجان

چنانچه قصد خرید و نصب ایزوگام در تهران را دارید، مجموعه ایزوگام پایتخت برند دلیجان را به دلیل کیفیت بالاو قیمت ارزنده آن به شما پیشنهاد می‌کند. میتوانید همین حالا با شماره 09197033050 تماس گرفته و جهت نصب ایزوگام با کارشناس مشاوره نمائید.

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب

نویسنده:admin

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت