معرفی ایزوگام بام گام عایق

فهرست

ایزوگام بام گام عایق

یکی از شرکت‌های موفق از لحاظ کیفیت تولیدی عایق رطوبتی شرکت ایزوگام بام گام عایق است. ایزوگام پایتخت این شرکت را پیشتاز در عرصه نوآوری تولیدات ایزوگام می‌داند.در سال ۱۳۷۵ در منطقه ارومیه با عنوان واحد تولیدی در جهت ایزولاسیون ودر مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و با به کار گیری حدود ۳۰ نیروی کار شروع به کار کرد. در ادامه با پیشرفت روز افزون توانست علاوه بر افزایش تعداد پرسنل، آزمایشگاه تخصصی برای تست فنی عایق، تعمیر اورهال تجهیزات با به کارگیری افراد متخصص،همچنین احداث سالن تولید ایزوگام در مساحتی در حدود ۱۰۰۰ متر مربع و در ۳ خط تولیدی همزمان شود.

معرفی شرکت ایزوگام بام گام عایق

با همت مسئولین و توسعه و پیشرفت در زمینه تولید، با تولید پلی‌استر در متراژی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع، توانست تاثیری شگرف در صنعت عایق‌کاری ایران ایجاد کند. با همکاری شرکت آلمانی و با همت مهندسین متخصص و مشاورین کارآمد در سال ۱۳۹۰ تولید اسپانباند را در مساحتی در حدود ۴ هزار متر مربع و با ۴۰ پرسنل راه اندازی کرد. با این اقدام صنعت عایق‌کاری ایران در خاورمیانه مطرح شد و تحولی عظیم در  صنعت ایران ایجاد کرد. علاوه بر این با افتخارات روز افزون و با همت نیروی انسانی و ایجاد تنوع محصول و مهم تر از همه قیمت مناسب محصولاتش ،توانسته خود را با بزرگان عرصه عایق‌کاری پیوند زند.

افتخارات شرکت ایزوگام بام گام عایق

شرکت بام‌گام عایق به جهت کنترل مدیریت کیفیت محصولاتش دارای افتخاراتی همچون نشان استاندارد ملی ،نشان استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت IOS 9001 از آلمان ،نشان استاندارد اتحادیه اروپاCE ،صادر کننده نمونه سال ۱۳۹۳ به جهت صادر کردن محصولاتش به عراق ،آذربایجان ،ارمنستان و ازبکستان است و همچنین واحد برگزیده صنعت و معدن ،تجارت در سال ۱۳۹۳ و تولید کننده برتر در چهارمین جشنواره تولید ملی سال ۱۳۸۵ و…..می‌باشد.

قیمت ایزوگام بام گام عایق

جهت اطلاع از نحوه خرید، نصب و قیمت ایزوگام می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

معرفی ایزوگام بام گام عایق

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۳, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت