ایزوگام سراپوش دلیجان

فهرست

معرفی شرکت ایزوگام سراپوش دلیجان

این شرکت ازپرچم داران عرصه تولید ایزوگام در دلیجان (کیلومتر ۵ جاده اصفهان )  می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ و در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع  در شهرک صنعتی دلیجان احداث گردید و با صدور پروانه بهره برداری توسط اداره صنایع در سال ۱۳۷۷ ،این شرکت کار خود را آغاز کرد. در ادامه پیشرفت روز افزون موفق به ایجاد سوله زیرین  به مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع با امکانات و تجهیزاتی همچون آزمایشگاه و سالن تولید، انبار مواد تولیدی، انبار مواد اولیه و همچنین دفاتر اداری گشت.

ویژگی‌های ایزوگام سراپوش دلیجان

ایزوگام پایتخت ،شرکت  سراپوشان را جزء بزرگترین شرکت‌ها در عرصه  ی تولید عایق‌های رطوبتی  می داند، زیرا با توان تولیدی ۷۲ هزار متر مربع در ۳ خط تولیدی و در سه شیفت کاری است که به طور میانگین هر خط تولید در ۲۴ ساعت می‌تواند حدود ۳۰ هزار متر مربع عایق را به بازار فروش تحویل دهد. این شرکت باعث تحولی عظیم در صنعت عایق‌کاری ایران به جهت وارد کننده مواد اولیه شد.در ابتدای کار مسئولین با شرکت‌های تولید کننده ی  مواد اولیه ( فویل و تیشو)  رایزنی‌های متعددی انجام دادند و در نهایت به همت متخصصین این حرفه موفق به تولید مواد اولیه  عایق رطوبتی شدند.

نا گفته نماند که تولید مواد اولیه در این شرکت با به کارگیری دستگاه‌های مجهز و بر اساس استاندارد جهانی و با تایید کنترل کیفیت به شرکت‌های تولیدی ایزوگام عرضه می‌شود. فروش محصولات این شرکت با برپایی نمایندگی پخش و اجرا و فروش در ایران دو چندان شد.محصولات مرغوب این شرکت به لحاظ دوام طولانی، نصب آسان  و سریع، تنوع پوشش خارجی، وزن سبک و امکان تغییر موضعی، انعطاف فیزیکی در سرما و ثبات شکلی در گرما و مهم تر از همه قیمت مناسب  شناخته شده هستند.

ایزوگام سراپوش دلیجان

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۳, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت