ایزوگام سنگ ریزه ای

فهرست

معرفی ایزوگام سنگ ریزه‌ای

ایزوگام سنگ ریزه ای نوعی از تولیدات ایزوگام دلیجان می‌باشد که به واسطه داشتن تنوع رنگ در ایزولاسیون مکان‌ها وفضاها به جهت هماهنگی وتطابق با محیط  کاربرد بسیاری دارد.این عایق رطوبتی از یک یا دو لایه حامل مستحکم و با ضخامتی در حدود ۲ الی ۵/۵ میلی متر می‌باشد.

لایه‌های حامل بر حسب کاربرد ایزوگام از انواع تیشوی ۶۰ تا ۱۲۰ گرمی و یا از پلی‌استر ترموباند با ویژگی‌های متفاوت به کار می‌روند. این لایه حامل در حین تهیه ایزوگام  با یک لایه قیر پلیمری با کیفیت بالا پوشش داده می‌شود. سنگ ریزه ها  دارای رنگ طبیعی بعد از اینکه تحت فشار وحرارت   بالا  قرار گرفتند ،رابه جای فویل آلومینیوم روی سطح رویی ایزوگام قرار می‌دهند.

ویژگی‌های ایزوگام سنگ ریزه ای

از ویژگی‌های منحصر به فرد ایزوگام سنگ ریزه ای این است که در رنگ‌های متنوعی همچون قرمز، سبز، قهواه ای ،آبی، خاکستری ،مشکی و آجری  در بازار فروش موجود هستند که بسته به نوع ایزولاسیون مکان از رنگ مناسب استفاده می‌شود.برای مثال سنگ ریزه آبی، متناسب برای عایق‌کاری استخر است و از نوع قهواه ای برای عایق‌کاری مکان هایی همچون باغچه استفاده می‌شود.علاوه بر این پوشش سنگ ریزه ای سطح ایزوگام از صدمات مکانیکی و همچنین آثار مخرب اشعه UV جلوگیری می‌کند.

ایزوگام سنگ ریزه ای

به منظور ایجاد خواص و ویژگی‌های مطلوب در محصول نهایی از اصلاح کننده‌های SBSAPP  به همراه ترکیبات دیگر استفاده می‌کنند.ایزوگام سنگ ریزه ای به جهت داشتن استحکام کششی بالا ،پایداری حرارتی ویژه و انعطاف پذیری بی نظیرش از دیگرعایق‌ها متمایز شده است.ایزوگام سنگ ریزه ای کاربردهای متنوع و بسیار زیاری در ،ایزولاسیون بام‌های شیب دار، دیوارها و سطح هایی که نمایان هستند و… را دارد.

قیمت ایزوگام سنگ ریزه ای

چهت اطلاع از قیمت ایزوگام می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه ایزوگام پایتخت تماس حاصل فرمائید.

ایزوگام سنگ ریزه ای
بر‌چسب ها :

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : بهمن ۲۶, ۱۳۹۷

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت