ایزوگام پشم شیشه

ایزوگام پشم شیشه از پیشگامان صنعت ایزوگام و از برندهای معروف و مرغوب در تولید عایق‌های رطوبتی از لحاظ کیفیت تولیدی، درایران می‌توان شرکت پشم شیشه را معرفی نمود.به لحاظ تولید عایق‌های رطوبتی (ایزوگام ) جزء اولین و بزرگترین شرکتها در این عرصه می‌باشد. به علاوه، به عنوان یه واحد تولیدی مستقل در زمینه‌ی تولید عایق‌های حرارتی و صوتی در سطح بین المللی و البته استاندارد و توزیع این محصولات به بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده است.

افتخارات و نشان استاندارد ایزوگام پشم شیشه

با پیشرفت‌های روز افزون، موفق به دریافت افتخارات و همچنین، نشان استاندارد ملی ایران و گواهینامه‌ی استاندارد اروپا در سال‌های متوالی شد. در سال ۱۳۴۶ با همکاری شرکت سنت گوبن فرانسه و اونرزکورنینگ آمریکا و با استفاده از دانش فنی متخصصین و به کارگیری فرآیند تل در مراحل تولیدی شرکت، وهدف تولید مواد اولیه مرغوب وتولید نمونه‌های مختلفی از ایزوگام‌های استاندارد و مرغوب موفق شد کالای تولیدی خود را با نام تجاری ایزوران به بازارتهران عرضه کند.

ادامه پیشرفت شرکت ایزوگام پشم شیشه

در ادامه‌ی مسیر پیشرفت شرکت ایزوگام پشم شیشه، در سال ۱۳۵۰ با به کارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده و همچنین احداث آزمایشگاه‌های مجهز و استفاده از دانش فنی متخصصین و مشاورین معتبر در این عرصه، توانست تولیداتی انبوه از این عایق رطوبتی پیش ساخته را برای اولین بار در ایران عرضه کند. در شیراز هم کارخانه ای با ظرفیتی بالغ بر ۶ میلیون متر مربع تاسیس نمود و در پی تقاضای بازار، کارخانه ای در سال ۱۳۸۳با طراحی منحصر به فرد و با نظارت یک شرکت اروپایی معتبر در منطقه‌ی اشتهارد کرج احداث کرد که احداث این شرکت تحولی عظیم در عرصه‌ی تولید ایزوگام در ایران گردید.

تمامی محصولات ایزوگام پشم شیشه با نشان استاندارد ملی و دارای تائیدیه‌ی کنترل کیفیت از مهندسین معتبر، به تمامی مناطق کشور،از سردترین تا گرم ترین نقاط ،به بازار فروش عرضه می‌شوند.

ایزوگام پشم شیشه
بر‌چسب ها :

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : بهمن ۲۶, ۱۳۹۷

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت