بهترین فصل برای نصب ایزوگام

بهترین فصل برای نصب ایزوگام یکی از سوالاتی است که بیشتر مشتریان می‌پرسند و جواب آن علی رغم ساده بودن بسیار  مهم است.فصل تابستان بخصوص شهریور ماه بهترین زمان برای ایزوگام و قیر گونی با مقاومت بالا و کیفیت عالی می‌باشد. به دلیل اینکه هنگامی که سطحی را ایزوگام می‌کنند هر چه سطح خشکتر، گرمتر و گرد و غبار کمتر و از چربیهای غیر پلیمری، رطوبت، فضولات و مواد زاید به دور باشد، ایزوگام بهتر و راحت تر به آن می‌چسبد و به اصطلاح تبله نمی کند. تبله به قسمت هایی می‌گویند که هوا زیر آن رفته باشد و خوب نچسبند. در این روزها ایزوگام با دوامتر و ماندگارتر و عمر ایزوگام نصب شده، بالاتر می‌رود.

چند نکته‌ی مهم برای نصب ایزوگام

با توجه به اینکه ایران دارای آب و هوایی 4 فصل می‌باشد و اینکه در کدام مناطق آب و هوایی می‌توان ایزوگام را نصب کرد، توصیه می‌شود که برای نصب  ایزوگام  به نکات زیر توجه شود.

  • مناطقی که در ایران پر بارش هستند وعایق‌کاری سقف ساختمان‌هایی که نوسازند و در فصل تابستان به نازک کاری می‌رسند بسیار ضروری و مهم است.
  • بهترین دمایی که می‌توان ایزوگام را نصب کرد بین 15 الی 40 درجه سانتی گراد می‌باشد و این دما در منطقه‌های مختلف ایران متفاوت است.
  • وقتی که باران می‌بارد رطوبت ایجاد شده باعث می‌شود بین ایزوگام و سطحی که ایزوگام کردید، خوب نچسبد و کیفیت ایزوگام نصب شده را کاهش دهد. پس هنگام بارش باران از نصب ایزوگام خودداری کنید.

ایزوگامی که در پشت‌بام استفاده می‌کنید هنگامی خوب و با دوام است و چسبندگی مناسبی را نشان می‌دهد که پشت‌بام‌ها خشک و بدون رطوبت و نم باشند. به همین دلیل بهترین فصل برای نصب ایزوگام کردن پشت‌بام ساختمان‌ها تابستان می‌باشد.

بهترین فصل برای نصب ایزوگام
بر‌چسب ها :

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت