حمل و نگهداری ایزوگام

ایزوگام پس از تولید شدن در کارخانه به صورت رول هایی که هر کدام 10 متر طول دارند برش می‌خورند و پس از نصب لیبل به صورت عمودی در کارخانه نگهداری می‌شوند. همان گونه که گفته شد بهترین روش نگهداری ایزوگام این است که آن را به صورت عمودی قرار دهیم و هنگامی که قصد جا به جایی آن را دارید مراقب باشید که ابتدا و انتهای آن از ضربه محافظت شود چرا که در غیر این صورت هنگام نصب با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

عمودی نگه داشتن ایزوگام مهم ترین نکته در حمل و نگهداری ایزوگام است چرا که در صورت قرار دادن روی هم ایزوگام‌ها ممکن است شکسته شود یا آسیب ببیند و دیگر نتوان از آن استفاده نمود. بنابراین باید برای حمل و نگهداری بهتر از ایزوگام حتما این نکته را مد نظر قرار داد تا بتوان از آسیب وارد شدن به ایزوگام‌ها جلوگیری نمود و در صورت نگهداری طولانی مدت اسیبی به آن‌ها وارد نشود و بتوان به درستی از آن استفاده نمود.

حمل و نگهداری ایزوگام

نکته دیگر در حمل و نگهداری ایزوگام این است که حداکثر شش ماه پس از تاریخ تولید باید مورد استفاده قرار گیرد و در صورت عدم استفاده در این مدت سطح زیرین چسبندگی پیدا خواهد کرد و از عملکرد و عمر آن کم خواهد شد. ایزوگام در دو فصل مختلف تولید می‌شود : ایزوگام تابستانه و ایزوگام زمستانه

ایزوگام زمستانه در مقایسه با تابستانه جنسی نرم تر دارد چرا که ممکن است در صورت سخت شدن آن ترک بخورد یا بشکند. در طرف مقابل ایزوگام تابستانه جنس سخت تری دارد تا در گرمای تابستان بتوان آن را راحت برش داد. به طور کلی توصیه ما این است که بهترین فصل برای نصب ایزوگام تابستان است چرا که استفاده از ایزوگام تابستانه به دلیل سختی بیشتر عمر و کیفیت بهتری خواهد داشت.

حمل و نگهداری ایزوگام

نویسنده:admin

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت