شرایط نگهداری ایزوگام بعد از تولید

همان طور که می‌دانید قیمت ایزوگام تولیدی بالاست و نحوه نگهداری آن  بسیار حائز اهمیت است.عایق رطوبتی بعد از تولید،تا زمان فروش و اجرا توسط اکیپ نصاب ایزوگام ،باید در انبارهایی با فضای خشک و خنک و سرپوشیده و با کفی کاملا صاف، هموار و عمدتا موزاییک شده نگهداری شود.فضای انبار باید به شکلی طراحی شده باشد  تا از ایزوگام در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محافظت کند.

دمای محیط حداقل باید ۵+ درجه سانتی گراد و یا حداکثر ۱۵-  درجه سانتی گراد زیر صفر باشد. از قرار گیری ایزوگام به حالت افقی حتی برای مدت زمان کوتاه نیز باید جدا خودداری شود.چیدمان ایزوگام به صورت عمودی ،به طوری که برچسب برند نصب شده بر روی ایزوگام در بالای آن باشد.

فهرست

مواردی که حتما باید رعایت کنید

هرگز دو رول ایزوگام را بر روی هم قرار ندهید  زیرا این امر باعث عدم ورودجریان هوا در بین لایه‌های ایزوگام شده که منجر به چسبیدن لایه‌ها به همدیگر می‌شود.در ضمن دقت کنید که حین حمل و نقل  از آسیب به لبه‌های ایزوگام و کاهش کیفیت آن جلوگیری کنید. زمان نگهداری عایق رطوبتی در انبارها‌ی مناطق مختلف (گرمسیر و سردسیر) متفاوت است ولی نباید بیشتر از ۶ ماه باشد و بهتر است برای اطلاع مشتری بر روی بر چسب ایزوگام ذکر شود که این محصول در چه تاریخی تولید شده است.

شرایط نگهداری ایزوگام

انبار‌ها حتما باید به مواردی همچون سطل ماسه و کپسول اطفاء حریق مجهز باشند و متصدی انبارباید  از نبود مواد نقتی اشتعال زا اطمینان حاصل کند، چرا که همانطور که میدانید ایزوگام از قیر تولید می‌شود که این ماده نیز مستعد آتش سوزی است. پس باید مراقب بود تا با یک بی احتیاطی کوچک و رعایت نکردن موارد ایمنی یک انبار طعمه‌ی آتش سوزی نشود.

شرایط نگهداری ایزوگام بعد از تولید
بر‌چسب ها :

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت