عایق کاری باغچه

فهرست

روش عایق‌کاری باغچه

با ازدیاد جمعیت و ایجاد آسمان خراش‌ها به جای خانه‌های سنتی در کلانشهرها و با همت ایزوگام پایتخت و سابقه چندین ساله در زمینه عایق‌کاری و ایزولاسیون فضاهایی در آپارتمان  همچون بالکون، حیاط و پشت‌بام برای ایجاد باغچه ،شرایط را برای علاقه مندان به باغ داری و گل و گیاه فراهم کرده است.

عایق‌کاری باغچه

شرکت ایزوگام پایتخت عدم رطوبت و نم را  تضمین می‌کنند.زیرا وجود رطوبت و نم، آب باران و نشت به هنگام آبیاری مشکلات فراوانی برای ساختمان ایجاد می‌کند.ایزولاسیون باغچه با ایزوگام از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر بوده  و در این امر متناسب با سلیقه مشتری از ایزوگام ساده ،ایزوگام فویلدار و ایزوگام سنگ ریزه در رنگهای متنوع استفاده می‌شود.

ایزولاسیون و عایق‌کاری باغچه ها

در ایزولاسیون باغچه‌های بزرگ بر روی پشت‌بام اماکن ،بعد از سیمانکاری و قبل از مرحله ایزوگام کاری ،اجرای قیرگونی الزامیست.

روش  قیر گونی فضاهایی که آب و رطوبت در آن محبوس می‌شود، همچون باغچه ایجاد شده در پشت‌بام، به صورت ۲ لایه‌ی ضربدری برای اطمینان از مسدود  بودن تمامی راه‌های نفوذ آب به قسمت‌های پایینی می‌باشد. در کل ایزولاسیون باغچه با اجرای ۲ لایه قیر گونی با قیر ۶۰تا ۷۰ انجام می‌شود که گونی بنگال نسبت به  ایزوگام کاری از کیفیت بهتری برخوردار است.

عایق کاری باغچه

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۴, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت