عایق کاری رطوبتی ساختمان

عایق‌کاری رطوبتی ساختمان با قابلیت انعطاف پذیری بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و همانطور که می‌دانید از قرن‌ها پیش از قیر به عنوان متداول‌ترین روش پوشش دهی کف استفاده می‌شود و این نوع پوشش رایج ترین نوع پوشش دهی می‌باشد اما به دلیل این که این روش بسیار دشوار وسخت بوده و مستلزم  صرف زمان زیادی می‌باشد حتی مواد تهیه شده از قیر هم توانسته اند تغییر اندکی در دشواری این عمل ایجاد کنند.

فهرست

استفاده از قیرگونی برای عایق کاری

همان طور که می‌دانید، برای انجام عمل قیرگونی باید قیر را تا دمای ۲۰۰ درجه‌ی سانتیگراد حرارت داد و با این درجه حرارت انجام عمل قیرگونی بسیار دشوار می‌باشد. این امولسیونهای ساخته شده با درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار میگیرند و دشواری حرارت بالا را ندارند.

این امولسیونهای نفتی تنها دارای 50% قیر می‌باشند و با سفت شدن این امولسیونها آب موجود دران تبخیر می‌شود وقیر موجود در آن باقی می‌ماند وسفت می‌شود همانطور که اشاره کردیم این عایق‌ها دارای قابلیت انعطاف پذیری پس از سفت شدن می‌باشند..

مهمترین ویژگی این امولسیونها ایجاد کردن لایه‌ی نازکی از عایق با قابلیت انعطاف پذیری می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این عایق جدید به موارد فوق می‌توان اشاره کرد:

ویژگی های عایق‌کاری رطوبتی ساختمان

  1. این نوع عایق فاقد آلودگی و آسیب فیزیکی می‌باشد.
  2. استفاده و کاربرد آن نسبت به قیر وسایر موارد بسیار آسان می‌باشد.
  3. این نوع عایق قابلیت رنگ پذیری دارد.
  4. عدم وجود خطر آتش سوزی در این نوع عایق.
  5. نسبت به سطوح مختلف دارای قدرت چسبندگی بالایی می‌باشند و به سطح مختلف می‌چسبند.

ما در این مقاله  به معرفی عایق‌کاری رطوبتی ساختمان و عایق‌های از قبل ساخته شده و پیش ساخته و پس از آن به عایق جدیدی که از رزینهای اکریلاتی که محلول درآب هستند پرداخته ایم.

عایق کاری رطوبتی ساختمان
بر‌چسب ها :

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت