روش محاسبه قیمت ایزوگام

نصب ایزوگام در محل‌های مختلف مانند بام و دیوار و سطوح مسطح و ناهموار، شرایط مختلفی را ایجاد می‌کند. بسته به اینکه محل نصب ایزوگام چه شرایطی داشته باشد و چه مقدار موانع در این محل وجود داشته باشد، روی قیمت نصب ایزوگام نیز اثر گذار است.

قیمت ایزوگام

به طور کلی عواملی که می‌توانند روی قیمت نصب ایزوگام اثر بگذارند عبارتند از:

فهرست

نوع و برند ایزوگام

انتخاب برندهای با کیفیت ایزوگام هرچند قیمت بیشتری دارد ولی در عوض طول عمر و دوام بیشتری خواهد داشت و در نتیجه در طول زمان، ناچار نخواهید شد تا هزینه‌ی عیب‌یابی و ترمیم یا تعویض ایزوگام را متحمل شوید.

کیفیت زیرسازی ایزوگام

بسته به اینکه محل نصب ایزوگام دارای شرایط لازم باشد یا نه، ممکن است لازم شود تا پیش از نصب ایزوگام، زیرسازی و آماده‌سازی سطح برای نصب ایزوگام به انجام برسد. استفاده از مصالح ساختمانی یا چسب ایزوگام و پرایمر ایزوگام از جمله موادی است که برای بهبود زیرسازی ایزوگام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسطح یا شیب‌دار بودن محل نصب ایزوگام

نصب ایزوگام در سطوح صاف آسان‌تر و سریع‌تر به انجام می‌رسد. اگر بخواهید ایزوگام روی دیوار یا سطوح شیب‌دار نصب شود، این کار مستلزم صرف زمان و هزینه‌ی بیشتری خواهد بود.

تک لایه یا دولایه بودن نصب ایزوگام

در برخی مناطق که مقدار رطوبت محیط بسیار زیاد است، ممکن است برای بهبود ایزولاسیون از دو لایه ایزوگام روی یکدیگر و به صورت ضربدری نصب شوند. در این صورت، طبیعی است که قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام بیشتر خواهد بود.

متراژ نصب ایزوگام

نصب ایزوگام در متراژ‌های پایین، نسبت به نصب ایزوگام در متراژ‌های بشتر، قیمت را افزایش می‌دهد. زیرا هزینه‌های ثابت شامل هزینه‌های ایاب و ذهاب و حمل تجهیزات و زمان لازم برای شروع به کار می‌بایست در هزینه‌های کل کار سرشکن شود.

روش محاسبه قیمت ایزوگام
بر‌چسب ها :     

نویسنده:administrator

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۱, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت