نصب ایزوگام بر روی ایرانیت و شیروانی

فهرست

نحوه نصب ایزوگام بر روی ایرانیت و شیروانی

اجرای ایزولاسیون بر روی مصالح ساختمانی پیش ساخته همچون ایرانیت (ورق موجدار )و شیروانی، بخصوص در مناطق شمالی کشور به دلیل بارش فراوان و پوسیدگی ناشی از بارش و رطوبت، بسیار حائز اهمیت است.

آموزش نصب ایزوگام بر روی ایرانیت و شیروانی

ایرانیت از سیمان تشکیل شده که به واسطه آن دارای استحکام بسیار بالایی می‌باشد و از این رو برای پوشش سقف انبارها و اتاقک‌ها به کار می‌رود.ولی عایق‌کاری سطح آن به دلیل ناهموار بودن بسیار مشکل است.شیروانی از فلز (گالوانیزه ) تشکیل  شده و نصب ایزوگام بر روی آن به مراتب ازعایق‌کاری  ایرانیت سخت تر می‌باشد.

نصب ایزوگام بر روی ایرانیت و شیروانی

تنها تفاوت ایرانیت و شیروانی در مواد تشکیل دهنده و نحوه‌ی عایق‌کاری آن‌هاست. برای عایق‌کاری بر روی سطح ایرانیت، بعد از نصب ایرانیت، تمام فرورفتگی‌های سطح  را با ملاتی از ماسه و سیمان پر می‌کنند و سطح کار صاف و یک دست می‌شود  و بعد از خشک شدن ملات یک لایه قیر برای چسبندگی بر روی آن می‌ریزند و سپس ایزوگام می‌کنند.اما در عایق سطح شیروانی به دلیل فلزی بودنش ،ملات ماسه و سیمان به آن نمی چسبد از این رو، روی سطح سازه روکش PIC   یا تور مرغی به کار می‌برند تا ملات به سطح شیروانی بچسبد و اجرای ایزوگام امکان پذیر باشد.

قیمت ایزوگام با نصب

جهت اطلاع از قیمت ایزوگام و سفارش خرید و نصب ایزوگام می‌توانید همین حالا با مجموعه ایزوگام پایتخت تماس بگیرید.

نصب ایزوگام بر روی ایرانیت و شیروانی
بر‌چسب ها :

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۴, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت