ایزوگام سینا بام

شرکت ایران ایزوگام جهت راهنمایی متقاضیان عایق‌های رطوبتی ،طی مقالاتی معروف ترین ایزوگام‌های دلیجان را از نظر سطح کیفیت و کارایی معرفی کرده است.در ناحیه‌ی قطب صنعتی بو علی دلیجان ،عایق رطوبتی سینا بام از مهم ترین و با کیفیت ترین شرکت‌های تولیدی ایزوگام است که محصولاتی  بسیار مرغوب و استاندارد تولید می‌کند. این شرکت از لحاظ ایزوگام‌های صادراتی و با سابقه،  در تولید مشتقات پلیمری شهرتی چندین برابر ازقبل پیدا کرده است.

شرکت سینا بام با به کار گیری تکنولوژی پیشرفته در تولید محصولاتش و البته با راه اندازی آزمایشگاه‌های مجهز، استفاده از نیروهای متخصص و  دانشگاهی… موفق شد تا به پیشرفت زیادی در بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود برسد  و نشان استاندارد ملی ایران را از آن خود کند. در این بازه‌ی زمانی این شرکت تولیدی ،افتخارات بین المللی چشگیری را نیز به دست آورد.

فهرست

افتخارات ایزوگام سینا بام

  1. دریافت گواهی نامه اجباری استاندارد از سازمان ملل استاندارد ایران
  2. اولین و تنها دارنده‌ی گواهی نامه  CE  اروپا در زمینه‌ی  تولید عایق‌های رطوبتی پلیمری
  3. دریافت گواهی نامه‌ی استان مرکزی به لحاظ کیفیت محصول
  4. دارای ضمانت نامه‌ی کتبی ۱۰ ساله
  5. دریافت گواهی نامه‌ی کیفیت تولیدی از موسسه DQS  آلمان
  6. استقرار سیستم مدیریت و نظارت بر کیفیت
  7. پوشش بیمه نامه‌ی معتبر ۵ ساله‌ی بیمه ایران

ایزوگام سینا بام

شرکت سینا بام در حال حاضر ایزوگام  های مختلفی از لحاظ مواد اولیه (قیر) تولید می‌کند.عایق رطوبتی  BPP بهترین محصول تولیدی شرکت سینا بام می‌باشد که از پلیمرهای اصلاح شده و قیر خالص پالایشگاهی تهیه می‌شود. از خصوصیت بارز این عایق‌های رطوبتی سازگاری و مقاومت بالا در برابر سرما و گرمای مناطق مختلف می‌باشد و به دو صورت فویلدار و ساده به بازار فروش عرضه می‌شود.

عایق رطوبتی  BOF از دمیده شدن هوای گرم به قیر در کوره‌ی پالایشگاهی بدست می‌آید و از نظر اقتصادی برای مصرف کنندگان بسیار بصرفه تر است.

ایزوگام سینا بام به دلیل فناوری پلی‌استر و قیر خالص به کار رفته درآن دارای کیفیت بسیار بالایی است که این امر باعث می‌شود تا این محصول درسطوح سیمانی و ناهموار ،پی ساختمان ،سرویس بهداشتی ،مرغداری‌ها، پل‌ها،باغچه‌های تزئینی و لوله‌های آب و گاز و نفت و…. کارایی داشته باشد.

ایزوگام سینا بام
بر‌چسب ها :     

نویسنده:cp

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت