چگونگی ورود ایزوگام های نامرغوب به بازار فروش

فهرست

چگونگی ورود ایزوگام‌های نامرغوب به بازار فروش

ایزوگام‌های نامرغوب : با پیدایش انواع گوناگونی از عایق‌های رطوبتی همچون ایزوگام و سهولت به کارگیری آن نسبت به روش‌های سنتی و قدیمی مثل قیر گونی و کاهگل و ‌‌‌.. مالکان ساختمان‌های نوساز و مالکانی که سقف خانه شان دچار مشکل شده و از نم و رطوبت ناشی از آن رنج میبرند، خواستار استفاده از عایق‌های رطوبتی مرغوب و معتبری هستند تا علاوه بر رفع مشکل بوجود آمده از تکرار نشدن این مشکل نیز اطمینام حاصل کنند.

همان طور که می‌دانید با نزدیک شدن به فصل بارش، بازار عایق‌های رطوبتی رونق بیشتری می‌گیرد. به تپش افتادن بازار عایق‌های رطوبتی از یک سو و نبود نظارت موًثر و کافی بر شرکت‌های تولیدی ایزوگام از سوی دیگر ،زمینه را برای صاحبان شرکتهای غیر استاندارد و نامرغوب فراهم می‌سازد ،تا محصول‌های نامرغوب خود را  با استفاده از نام برندهای معروف و معتبر‌ی همچون ایزوگام دلیجان روانه ی  بازار کنند.همچنین وجود دلال‌ها و واسطه هایی که در شهرستان‌ها، خود را به دورغ به  عنوان نمایندگی نصب و فروش ایزوگام‌های معتبر معرفی می‌کنند، و محصول را قیمتی متفاوت از شرکت تولیدی عرضه می‌کنند شرایط را برای مصرف کننده تا حدودی سخت می‌کند.

دلیجان، قطب صنعتی تولید عایق‌های رطوبتی

اکثر شرکت‌های تولیدی ایزوگام در شهر دلیجان بنا شده اند ،و وزارت صنعت، دلیجان را به عنوان قطب صنعتی عایق‌های رطوبتی ایران معرفی کرده است.اما متاسفانه تعدادی از کارخانجات تولیدی ایزوگام در ایران با سوء استفاده از نام دلیجان ،عایق رطوبتی نا مرغوب خود را وارد بازار فروش می‌کنند. که البته این امر خود از نظارت نادرست و نبود نظارت کارشناسان مربوطه در این حرفه نشات می‌گیرد. بهتر است مصرف کننده قبل از خرید محصول مورد نظر خود تحقیقات لازم را انجام دهد تا خود را اسیر چنین جنس‌های نا مرغوبی نکند.

چگونگی ورود ایزوگام های نامرغوب به بازار فروش
بر‌چسب ها :

نویسنده:cp

دسته‌بندی:اخبار

تاریخ : خرداد ۴, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت