لکه گیری ایزوگام

لکه گیری ایزوگام یکی از مهم ترین مراحل نصب ایزوگام است که در عمر و کیفیت ایزوگام تاثیر بسیاری داردجهت لکه گیری ایزوگام پشت‌بام نصاب می‌بایست با دقت تمام روزنه‌ها و ترک‌های سطح ایزوگام را بررسی کرده و مکان هایی که تبله شده و بندهایی که از هم جدا شده اند را پیدا کند. معمولا این فضا‌ها در زیر پایه کولر‌ها، ناودان و مکانهای خیس پیدا می‌شود. همچنین ممکن است در فضاهایی که از سیمان سفید استفاده شده است نیز این مشکل به وجود بیاید. برای رفع آن تکه ای ایزوگام را با حرارت و فشار زیاد روی آن چسبانده تا از نفوذ آب جلوگیری شود.

توضیح اینکه ناودان هایی که کفخواب فلزی دارند حتما برسی کرده اگر پوسیدگی داشته باشد حتما تعویض گردد. الزاما در آب‌بندی  وتعمیر لوله ناودان‌های چدنی یا پلاستیکی از نمره ۸ به بالا نیازی به کف خواب یا فلنچ قیفی شکل نمی‌باشد حتما با خود ایزوگام آب‌بندی وتست گردد…تیکه‌های ایزوگام ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر داخل لوله قرار گیرد.

فهرست

طریقه لکه گیری ایزوگام

طریقه آب‌بندی ناودان بام هایی که قبلا آسفالت یا ایزوگام شده اند دراین پشت‌بام‌ها ناودان و پیرامون آن را تا شعاع حدودا 1 متری خوب حرارت داده ولایه برداری کنند تا به لایه‌های زیرین ( مقاله زیرسازی ایزوگام را مطالعه بفرمائید ) وتازه ایزوگام یا قیر گونی برسند بعد شروع به عایق‌کاری نمایند با این عمل ناودان آب‌بندی و ایزوله شده و شیب این قسمت از بام را اتوماتیک اضافه نموده اید. ناودان هایی که کنار دیوار یا داخل کار می‌باشند و ورودی آن‌ها تنگ است باید ورودی شان گشاد کرده که براحتی داخلشان تعمیر شود در غیر این صورت گرد خاک وگل ولای موجود درمحل مانع ابندی صحیح شده ودر کوتاه مدت سبب خرابی عایق پشت‌بام شما می‌گردد.

نصب و لکه گیری ایزوگام در تهران

چنانچه نیاز به تعمیر، تعویض، نصب و یا لکه گیری ایزوگام دارید می‌توانید همین حالا با مجموعه ایزوگام پایتخت تماس گرفته و از مشاوره رایگان و خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

لکه گیری ایزوگام

نویسنده:admin

دسته‌بندی:مقالات تخصصی

تاریخ : خرداد ۱۰, ۱۳۹۸

اطلاعات تماس

09193479361

ایزوگام پایتخت